ПОИСК

КОМЕНТАРІ

Ви ще не залишили коментарі

АРХИВ НОВОСТЕЙ

Новий мотоцикл працюючий на стислому повітрі

Новий мотоцикл працюючий на стислому повітрі

Новий мотоцикл O2 Pursuit був спроэктирован Дином Бенстедом - Авсралийским изобретателем.& nbsp;

Мотоцикл рухається з використанням стислого повітря, а сам балон встановлений безпосередньо на нім, в рух приводить його роторний мотор, вага якого складає всього 11 килограмм.& nbsp;

Також як і електричні, мотор на стислому повітрі має також максимальний момент, що крутить, починаючи з найнижчих оборотів.
 
 
На першому прототипі мотоцикла O2 Pursuit був використаний звичайний балон для дайвінгу, але надалі буде виготовлений спеціальний балон працюючий на стислому повітрі з поліпшеними характеристиками.
 
 
Шасі для O2 Pursuit Дин запозичив із звичайного мотоцикла Yamaha WR250R. Із-за особливостей конструкції нового мотоцикла, виявилася не потрібною вихлопна система, завдяки цьому мотоцикл майже не чинить шуму,  також виявився даремним електричний стартер, акумулятор і система запалення від бензинового двигателя.& nbsp;
 
 
В результаті введення усіх нововведень, вага нового мотоцикла виявилася дуже невелика, а простота пристрою зробила його дуже недорогим в изготовлении.& nbsp;У самому моторі, працюючому на стислому повітрі олія використовується, але із-за його низького нагрівання міняти його потрібно набагато рідше чим в мотоциклах з бензиновим мотором.
 
Дуже важливою відмінністю від електричний мотоциклів - це акумулятори які в звичайних мотоциклах взимку частково втрачають свої властивості, а мотоцикл O2 Pursuit навпаки в зимовий час тільки поліпшить характеристики, оскільки в зимовий час балон менше нагрівається і в нього можна забити більше стислого повітря.
 
  
 
Ще більшим плюсом можна назвати відсутність зміни акумуляторної батареї, оскільки запасу балона вистачає більше ніж на 100 кілометрів їзди при середній швидкості 140 кілометрів на годину, 
при зниженні швидкості - балон може вистачити на більшу відстань.
 
Posted on 2013-01-14 Новини 0 1451

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАРLeave a Reply