Компанія Volkswagen і канал Discovery створили авто-клітину для захисту від акул під час заняття дайвінгом у формі знакового автомобіля - VW Beetle, з нагоди 25-ої річниці ТБ-шоу про акул Shark Week.
Аналога такого підводного автомобіля не существует- який оснащений автономною повітряною системою, фарами і двома грібними гвинтами. Каркас підводного автомобіля створений з трубчастого алюмінію і оснащений дисками з легкого сплаву. "Ми хотіли, щоб бренд Volkswagen тепер почав асоціюватися з шоу "Shark Week", сказав Джастин Осборн, генеральний менеджер з маркетингу і комунікацій компанії Volkswagen в Америці.
Підводний автомобіль має істотну перевагу в порівнянні з традиційними клітинами, що спускаються, - дайвер може управляти нею сам.