Київський " Батискаф" запросила команду компанії "Акватекс", щоб вони представили колекцію від SCORPENA 2013-2014 року.
Численні учасники семінару були детально ознайомлені з історією створення бренду і, звичайно ж - з колекцією SCORPENA, яка включає не лише повну лінійку спорядження для підводного полювання, але і безліч аксесуарів, а також серію гідрокостюмів для дайвінгу SCORPENA Red Line.
Глава компанії "Акватекс" і ідейний натхненник "народного бренду", Олег Чебыкин розповів про те, як з'явилася ідея створення оригінального спорядження для підводного полювання в доступному ціновому сегменті. Технічними подробицями поділився керівник відділу продажів "Акватекс" Олексій Печко, а про застосування спорядження SCORPENA на практиці віщали учасники збірної України по підводному полюванню.
Роман Федаш, Олександр Галактионов і Сергій Соболь не з чуток знайомі з російським брендом - спортсмени брали участь в тестуванні прототипів нової колекції в Егейському морі і їх рекомендації використовувалися при створенні нової колекції!